UPDATE A picat ING HomeBank – clienții nu-și pot accesa banii din cont, aplicația de mobil nu funcționează
În această după-masă, clienții ING Bank nu și-au putut accesa conturile prin intermediul aplicației de mobile HomeBank. De cele mai multe ori, aplicația rămâne pe ecranul de încărcare sau, ”dacă ai noroc”, orice tentativă de acces se reflectă într-un mesaj de eroare.
ING Bank a picat pentru clienții filialei autohtone a băncii olandeze. Cei care au încercat să intre în aplicație astăzi, 3 iulie 2023, au întâmpinat un mesaj cât se poate de simplu. ”Sistemul este temporar indisponibil. Pentru mai multe informații, poți verifica aici starea serviciilor”. Un pic ciudat sau trist este că ”aici” din mesajul de mai jos nu este un buton sau link pe care să-l accesezi. Cel mai probabil, însă, mesajul este preluat dintr-o aplicație web, iar linkul nu este transpus în aplicația de mobil ING HomeBank.
ING HomeBank a picat în România, serviciile nu sunt disponibile
La ora 15:45, serviciile ING au început să revină online, dar pe site-ul băncii, acestea figurează în continuare ca fiind doar parțial disponibile. Din câte se poate observa în captura de ecran de mai jos de pe site-ul companiei, clienții ING au întâmpinat probleme pe mai multe fronturi, atât în aplicația ING HomeBank de mobil, cât și pe web. Clienții ING Business suferă în continuare de o indisponibilitate parțială a serviciilor.
De asemenea, cei care vor să efectueze plăți prin ING, cel puțin la momentul redactării acestui articolul, nu primeau confirmări prin SMS, după cum se poate vedea și în mesajul de mai jos. ”Serviciul SMS este indisponibil pentru o parte dintre clienții ING, afectând operațiuni precum logarea în HomeBank, ING Business, finalizarea plaților online, etc.
Vă cerem scuze pentru dificultățile întâmpinate și vă asigurăm că echipele noastre lucrează intens la remedierea situației.
Intre timp, puteți accesa opțiunea „Vreau să mă sunați” pentru logarea și semnarea tranzacțiilor din HomeBank, activată automat dupa 30 sec de așteptare.”
O poziție oficială din partea ING Bank după ce serviciile băncii au devenit indisponibile nu a existat la momentul redactării acestui material.
UPDATE: Mesajul oficial al ING Bank pe marginea întreruperilor de funcționare a serviciului HomeBank de pe parcursul zile. ”Astazi, 03 iulie 2023, nefunctionarea temporara a serviciului SMS a determinat dificultati în privința logarii la varianta web a serviciului ING Business. Totodata, pentru aproximativ 13 minute (interval 15:22 – 15:35), aceasta situatie a determinat si o indisponibilizare parțială a serviciului Home’Bank, cu impact minim asupra clientilor bancii. In jurul orei 15:47, serviciul SMS a revenit la parametrii optimi de funcționare, aplicația ING Business functionand de atunci la întreaga capacitate. Aplicațiile băncii funcționează în prezent în condiții normale.”